R
Raderad medlem 6459
Det gjorde jag med när du skrev dettaSitter med en GT i skrivande stund. Jag känner att vi MÅSTE ses!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde jag med när du skrev dettaSitter med en GT i skrivande stund. Jag känner att vi MÅSTE ses!
Det gjorde jag med när du skrev dettaJoina på midsommar!
![]()
Förstår absolut att det kan vara svårt men fy vad roligt det hade varit! Jag och @Lillelorden laddar redanÅh, jäkla midsommar. Det är så himla oklart fortfarande... Jag jobbar dessutom!Har ju lovat han den där mannen att fira ihop, men får se. När du väl är i Götet liksom - då vill jag ju träffa dig!
@LindgrenV Körde balsammetoden rätt länge när jag hade långt hår, men blev totalsågad av en (välkänd) frisör och slutade då. Tycker inte det gav så mycket som det krävde om du förstår.. Men balsamspray kunde nog vara en idé! Reder endast (!!) ut håret när det är blött och nyduschat, men kanske kunde vara en idé ändå, just för att få lite extra "fukt"![]()
Om jag var du så skulle jag gå och klippa mig ordentligt på en salong
Sen tror jag du skulle passa superbra i en "jordgubbsröd" (??) färg
![]()
Ja det var därför jag slutade också - det tog för mycket tid och gav för lite tillbaka. När jag körde BM hade jag dessutom ett halvt igenkalkat duschmunstycke, vilket gjorde att jag hade alldeles för dåligt tryck i duschen = resultatet blev inte så bra. Det skulle säkert bli ett bättre resultat nu men orkar inte engagera mig. Har dessutom ett så stort förråd med produkter (Ullared...) att jag inte har lust att byta ut. Försöker i stället tvätta håret så sällan som möjligt. Jag reder i stort sett bara ut håret när jag duschar. Folk säger att det sliter men för min del skulle det slita mer att borsta när det är torrt för då är det så lockigt!
@Ceta @LindgrenV Håret är skörare när det är blött, hårstråna blir lite elastiska i blött tillstånd och därför kan man skada dem genom att "dra ut" dem vid borstning av blött hår. Med lockigt hår är det ju dock nästan ett måste att borsta blött, för man skadar det mer om man låter det torka först.
Det man kan göra är att borsta håret "snällt", helst reda ut det med fingrarna först, och sen borsta försiktigt, nedifrån och upp.