Fast tittar man skönhetsidealet på sjuttio och åttiotalet var det ju väldigt mycket håriga bringor på män? Till skillnad från när jag var tonåring på nittiotalet.
Ja, jag säger bara Magnum P.I...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast tittar man skönhetsidealet på sjuttio och åttiotalet var det ju väldigt mycket håriga bringor på män? Till skillnad från när jag var tonåring på nittiotalet.
Det är för att man ska kunna pinka även med torrdräkt på sig. Det behöver man kunna göra på långa dyk, eller i mitt fall - har en väldigt liten urinblåsa och inte alltid dyker där det finns en toa eller buske i närheten så att även om själva dyket oftast bara är nån timme så blir den totala tiden utan toa för långt utan att kunna lätta på trycket. Man limmar fast en silikongrej som man sedan kopplar på en slang som sitter fast i en ventil på dräkten så att kisset åker ut. Männen har uridom.
Om man inte kör blöja.
Vilket leder till en av de roligaste skyltarna jag sett på länge...
Man får verkligen lära sig ALLT på buke!!
Jag klipper mitt så det får en "kort frisyr" när det börjar bli så långt att det fastnar och håller på. Det ser nog lite lustigt ut, typ som en frisör för musen...Jag intimrakar/trimmar faktiskt främst för att jag tycker det gör jätteont att rida om det blir för långt. Det liksom drar i håret på något jätteobehagligt sätt när man sitter i sadeln
Likaså kan jag bli håröm på smalbenen när det blir långt och man har tighta byxor..
Men jag är definitivt ingen som håller mig finfixad generellt, det har jag inte orkat på många år
Av exakt samma som inledningen ovan trimmar jag, .. vill ogärna bli luggad på fiffi när jag riderJag intimrakar/trimmar faktiskt främst för att jag tycker det gör jätteont att rida om det blir för långt. Det liksom drar i håret på något jätteobehagligt sätt när man sitter i sadeln
Likaså kan jag bli håröm på smalbenen när det blir långt och man har tighta byxor..
Men jag är definitivt ingen som håller mig finfixad generellt, det har jag inte orkat på många år
Jag vill ha rakat. Kör helraking på mej själv men när jag inte träffar någon så kan jag slarva lite. Och under vintern så blir det att det växer vilt på benen så man får plocka fram röjsågen när det blir dags för vår
Lite var bara förnamnetJo, det brukar blir lite vildare under vintern...
Nybäddat och nyrakade ben - ja tack!
I typ 2 sekunder..Åh! Det är verkligen underbart
Jag rakade mer i ungdomen. Nu börjar jag närma mig fyrtio och nu bryr jag mig inte lika mycket, uppenbarligen inte min partner heller - jag får ligga oavsett hur hårig jag ärFunderar när det blev självklart att en vuxen kropp ska vara hårlös? Anser verkligen "alla" att det är äckligt att ligga med någon som inte rakat sitt kön eller sin bröstkorg? Eller är det en generationsfråga? Vi pratade om Naked attraction på jobbet och någonstans i detta hörde jag en negativ kommentar att någon deltagare sagt att dom inte rakade sig runt rövhålet? Jag måste säga att det inte ens fallit mig in att det skulle vara norm. Hur kan det bli så snett att kroppen ska ansas in absurdum?