Har någon varit i Setúbal?

Har du varit där?

Jag menar, det står inte mellsn Setúbal och ingenting, det står mellan alla möjliga rimliga platser, helst i Europa, eller Setúbal.
Jag har varit där och jag tyckte det var väldigt trevligt. Definitivt värt ett besök om du tycker att det verkar intressant från "vad du ser" :)

Jag har varit där och jag tyckte det var väldigt trevligt. Definitivt värt ett besök om du tycker att det verkar intressant från "vad du ser" :)
Jag tycker att det verkar trevligt. Jag ska jobba medan jag är där i så fall, så riktigt spännande och intensiva platser som tex New York går bort. Då kommer jag inte att kunna koncentrera mig.

Det ska vara fint, inte alltför bråkigt och bullrigt, god mat, gott om restauranger och fik, bra matmarknad (vilket finns) och hyfsat väder i april. Inte en renodlad hotellturistort, inte en storstad. Inte en ful ort, oavsett storlek.

Jag tycker att det verkar trevligt. Jag ska jobba medan jag är där i så fall, så riktigt spännande och intensiva platser som tex New York går bort.

Det ska vara fint, inte alltför bråkigt och bullrigt, god mat, gott om restauranger och fik, bra matmarknad (vilket finns) och hyfsat väder i april. Inte en renodlad hotellturistort, inte en storstad.

Och inte inom ca 30 mil från Nice.

Jag tycler att det verkar trevligt. Jag ska jobba medan jag är där i så fall, så riktigt spännande och intensiva platser som tex New York går bort.

Det ska vara fint, inte alltför bråkigt och bullrigt, god mat, gott om restauranger och fik, bra matmarknad (vilket finns) och hyfsat väder i april. Inte en renodlad hotellturistort, inte en storstad. Inte en ful ort, oavsett storlek.
Då är det nog perfekt för det är inte direkt en "partystad" utan precis det du beskriver :)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 964
Senast: sardellen
·
IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
258
Senast: ameo
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 072
Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så... 2
Svar
23
· Visningar
1 164
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka