M
moonlightgarden
Sv: Har någon stulit hästfoder från dig??
Varför gick det inte att göra så mycket åt betforn?
Varför gick det inte att göra så mycket åt betforn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade det problemet att min betfor och Groov tog slut väldigt fort.. Betforn gick inte att göra så mycket åt, men på Groov-påsarna skrev jag på datumet jag öppnade säcken och hur länge jag beräknade att det skulle räcka Gav jag 1 kg om dagen skulle det räcka i 30 dagar.. Kan säga att Grooven räckte bra mycket längre efter att jag gjort så...
upptäcker att min pålle har boxen full med dammigt hö och gannen har grönt fräscht hö!! Det var dessutom "de" som hade kvällsfodrat
Så himla fult gjort
Då i ren ilska när detta hände typ 3:e gången, kom jag på den i mitt tycke optimala hämden! Nästa gång jag tvättade, lät jag paketet stå kvar med flit! För jag hade blandat i en jäääävla massa blekmedel pulvret! Någons kulörttvätt blev sig aldrig mera lik!
QUOTE]
Haha, min pappa gjorde exakt samma sak fast han hade i mjöl i tvättmedlet
kul men man kan ju annars med maten blanda bara i översta lagret stopp och bit för hästar då ser du vem som lämnat
Jag har blivit bestulen på foder många gånger, men det är ett mindre problem tycker iaf jag, det var värre när jag blev bestulen på hästen.
va bestulen på din häst?