nightcrawler
Trådstartare
min hund bet i oktober en liten hund så svårt att den fick avlivas. den lilla hunden stod och skällde på altanen (som var utan räcke och ca 2 meter hög) min hund satt i bilen tills den lilla hade slutat skälla och var på väg in. jag tar ut min hund och börjar gå, då flyger den lilla hunden och en lite större hund ut och ger full halls. min hund sliter sig loss, hon var kopplad, och börjar hoppa mot altanen upp och ner. den lilla hunden har lättat från altanen och min hund tar henne i språnget. ägaren ser inte vad som händer då den ser på tv och är van vid att hundarna gapar å lever om. den kommer ut när den hör hunden skrika. till saken hör att min hund och den lilla var i luven på varandra sen länge. den lilla flög på min första gången dom träffades och har flugit på henne fler gånger, så vi visste att det kunde hända.
ägaren tänker nu kräva mej på skadestånd dels för att min hund fortfarande lever och inte ska avlivas och för att den har tänkt att jag ska betala en häst som den har köpt.
vad ska jag göra och vad ska jag oroa mej för? den har väl åxå ett ansvar? inte bara jag väl?
ägaren tänker nu kräva mej på skadestånd dels för att min hund fortfarande lever och inte ska avlivas och för att den har tänkt att jag ska betala en häst som den har köpt.
vad ska jag göra och vad ska jag oroa mej för? den har väl åxå ett ansvar? inte bara jag väl?