Har evt hittat en ny häst * Hur skulle ni göra med transport evt *

Sv: Har evt hittat en ny häst * Hur skulle ni göra med transport evt *

Jag hade bokat en transport lastbil. Det är enkelt och smidigt för dig, och faktiskt det mest skonsamma för hästen. Dels för lastbilen har mer svikt och det blir inte de här "stötarna" i benen som under vanlig transport, hästen har också större utrymme och det är bättre ventilation.

:cry: Ja du jag vet inte, sitter mest o bara gråter o har värsta ångesten

Du verkar väldigt velig.
Ska du ens HA häst just nu?
Kanske du ska vänta på "den rätta" istället?!!

Bara för att man får ett erbjudande, eller ser en annons så måste man ju inte ta just DEN hästen.
Däremot om man bestämt att man ska kolla på hästen så kanske man ska säga till direkt om man tvekar, så ägaren får en chans att låta andra kolla på hästen...

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 408
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 687
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 892
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 013
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka