Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag måste säga, " goddag , höger". Så jag har lite svårt med höger och vänster men dock jag har en tidig , mer eller mindre kronisk skada i leder. Jag har väldigt dåligt väderstreck-känsla också, vilket håll norr är måste jag lära mig. Jag är relativt likhet men det kan bero på dålig kommunikationkontakt med höger hand.Spontan fråga, ni som har svårt med höger/vänster är ni relativt likhänta? För mig är höger/vänster väldigt naturligt men jag är ordentligt högerhänt. Har väldigt mycket bättre koordination med högerhanden så det "känns" i princip hela tiden vilket håll som är höger.
Spontan fråga, ni som har svårt med höger/vänster är ni relativt likhänta?
Spontan fråga, ni som har svårt med höger/vänster är ni relativt likhänta? För mig är höger/vänster väldigt naturligt men jag är ordentligt högerhänt. Har väldigt mycket bättre koordination med högerhanden så det "känns" i princip hela tiden vilket håll som är höger.
Jag har väldigt förvånad insett att det finns vuxna som har svårt med höger och vänster. Har alltid trott att det är något alla vuxna kan.
Det förklarar varför jag närapå krockat med andra i ridhus när jag ridit i vänster varv och den mötande inte går innanför.
Har du problem att skilja höger och vänster åt? Har du alltid haft det?
Jag behöver själv aldrig tänka, det sitter i kroppen.
Undra vad skillnaden beror på.
Jag kan däremot alltid väderstrecken, oavsett om det är mulet, eller var jag är i Sverige. Jag kan behöva tänka några sekunder om jag är utomlands.
Jag har väldigt förvånad insett att det finns vuxna som har svårt med höger och vänster. Har alltid trott att det är något alla vuxna kan.
Det förklarar varför jag närapå krockat med andra i ridhus när jag ridit i vänster varv och den mötande inte går innanför.
Har du problem att skilja höger och vänster åt? Har du alltid haft det?
Jag behöver själv aldrig tänka, det sitter i kroppen.
Undra vad skillnaden beror på.
Fast nej, man hälsar med höger hand.
Som svar på trådens frågeställning så är svaret nej, jag har inga problem med höger/vänster, koordination eller något annat.
Är högerhänt och har dyslexi men har inga problem med vid ridning eller bilkörning när det kommer till möten.