Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Inte vad jag kan komma ihåg nu :)

Har du tävlat i någon udda gren? (typ alla utom hopp/dressyr/fält/Island)
 
Sv: Har du gjort det? 3

Nepp. Eller jo ryktrally på ridskolan! De som gjorde sin häst (plus spilta) finast vann ;) Och det gjorde jag/vi

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Har också haft rykttävling:p


Har du blivit trampad av en häst så att du fått blåmärken?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Japp flera gånger ^^

Har du suttit på en häst som bestämt sig för att helt plötsligt lägga sig ner?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Haha ja. I somras när vi hade varit vid sjön å plaskat å skulle hem så hoppade min kompis av sin häst för att rätta till skydden då började min häst att skrapa å så kände jag att han dök ner på ena knät. Så fick mana på honom lite så han reste sig å gick fram haha. Som tur var hann han inte lägga sig helt :-P

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, min gamla ponny kunde lägga sig ner när han tröttnade på ridbanan. Eller om han blev svettig, då kunde han med lägga sig ner med ryttare och allt.

Har du ridit med handhäst?
 
Sv: Har du gjort det? 3

ja, varje dag när jag skulle ta in ponnyerna ^_^ hoppa upp helt barbacka på b ponnyn och ta shettisen i grimskaft. så red vi helt in i stallet så.

samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Japp. Ponnyn fick för sig att hon skulle svalka sig genom att rulla sig i världens största vattenpöl när jag red ut med en kompis :arghh: som tur var hann hon bara lägga sig :)

Har du tränat horsemanship för tränare?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 553
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp