Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Mja, lårkaka i storlek och form av en hov typ men inget skomärke.

Har du hoppat i veckan?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, har haft en period på flera år då jag bara red ett par ggr/år

Har du vart rädd för att rida någon gång?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Nej, inte att rida men obehag just att sitta upp :D Har jobbat med bl.a. 2 problemhästar var problemet låg i uppsittningen.
Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja. När jag var mindre flög jag av och bröt handleden. Mamma tvingade upp mig direkt efter jag flygit av men sedan under tiden jag hade gips blev det ingen ridning. Sen när det var dags att rida igen så tyckte jag det var hämskt att rida och jag var jätte rädd. Det var när jag red på ridskola. Fick ha den hästen tills jag inte var rädd längre. DET ÄR JAG TACKSAM ÖVER !

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Jag har vart nervös när jag haft långa uppehåll, när jag ridit störe hästar. Små hästar går av någon anledning mycket bättre oavsett hur länge sedan det var jag satt upp sist :)

Har du träffat en vildhäst någon gång,?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 553
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp