Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

nja har ju eget stall men passar inte ihop med foderhästen ridmässigt (toksnäll i övrigt) och min egna är ett as ibland (dvs mest hela tiden):p. har aldrig stött på en häst som jag verkligen inte tycker om. har mött hästar jag inte litar på men det är en annan sak.

samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Jag står inte i ett stall, men här i Tyskland jobbade jag i ett hoppstall i över 6 månader och där fanns 1 häst som jag inte alls gillade!:p Jag blev rätt glad när en av dem åkte hem till sin ägare:angel:


Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Generellt gillar jag bara mina egna hästar som jag vet var jag har, så ja, de flesta andras hästar gillar jag inte :sneaky: (men det finns undantag och jag kanske gillar dom mer eller mindre i olika situationer)


Har du någon gång ridit mer än en person på en häst? Alltså du själv + minst en till?
 
Sv: Har du gjort det? 3

För många gånger.. xD

Har du åkt av på ett komiskt sätt någon gång? Så där utan att slå dig och istället garvat åt det hela?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, jag var och provred en häst som sen när jag skulle hoppa av så fastnade jag lite med benet och kom inte över bakvalvet så landade på rumpan bredvid hästens framben, haha

samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Haha, japp! :D

Har du misslyckats med sadelinspänningen och snurrat runt vid uppstigning någon gång?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Haha, ja det har jag =) Skulle få hjälp upp på en häst när jag var yngre, och den som hjälpte mig tog i så pass så jag for över och ner på andra sidan :D

Samma :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 555
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp