Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Satte mig på ponnyn och då började regnet ööööösa ner, så jag rider nog ikväll i stället.


Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja
(Haha, ja vi kan ju skapa en tråd där du och jag bara ställer frågor till varandra!:p)

Har du ridit för tränare under augusti?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Nu stör jag er lilla dejt här :p

Nej!

Har du använt använt sånt där klister som man har på sadeln för att få bättre grepp?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Haha nej, fast jag skulle kanske behöva det med mitt skumpiga sto...:p

Har du blivit hemma/tagit ledigt från skolan/jobbet för hästens skull? (T.ex hovslagarbesök, hästen är sjuk etc.)
 
Sv: Har du gjort det? 3

ja de har man fått göra..

har du nån gång glömt bort tex hovslagare eller veterinär (inget akut självklart men typ vaccination) så att denna fått ringa å fråga var du håller hu s?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Nej, aldrig. Däremot finns alltid risken eftersom jag har svårt med tider och datum, men jag är supernoga med att lägga in allt sånt med påminnelser på mobilen.

Samma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 557
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp