Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gick omkull med en unghäst för några år sedan när jag var ute och red tillsammans med en kompis. Hästen stack hemåt och jag låg kvar i diket.. Men hade min kompis med mig som kunde ringa efter hjälp.
Ja, två gånger ena gången var jag inte så långt hemifrån, men hästen beslöt sig för att ta en lång omväg och sprang längs med landsvägen hem som tur hände inget, med tanke på att han hade fallit omkull i en brant backe och glidit ut på landsvägen under sin väg hem... den andra hästen bestämde sig för att fara hem tidigare, svängde rakt ut på åkern och fortsatte utan mig
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.