Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Behöver inte förbereda något.

Har du ridit i enbart byxor och bh/bikiniöverdel på sommaren?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Haha jag har inte, är alldeles för feg för det (att jag däremot hoppat baklänges, barbacka, är en annan sak). Men en kompis har gjort det på min häst! Inte nog med det gjorde hon en handvolt bakåt när hon hoppade av :eek: (inser med ens att jag måste ägna mitt liv åt att hitta filmerna som förevigat det här! Herregud, galna ponnytider...)

Har du gjort något helgalet till häst?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja. Ridit i sumpmarker som kanske inte är så smart, rökt, ridit längst en 110 väg vilket kanske inte var så lagligt... Men så var man ung och dum!

Samma.
 
Sv: Har du gjort det? 3

Helgalet och helgalet. Har väl gjort några mindre smarta saker som jag nu kan se tillbaka till och fråga mig hur jag vågade!:o


Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Man har väl haft en ponnykarriär... :D

Jag har ju gjort det jag listat ovan. Har även tolkat med bob i världens fart genom all världens snöhögar (man flyger rätt skapligt med farten från en busig ponny!). Vi brukade även bara släppa hästarna vind för våg i skogen när vi byggde terrängbanor :eek: I och för sig "visste" vi ju att hästarna ställde sig och käkade på varsin gran precis bredvid, men att lita på att de gör det är ju egentligen helgalet :p

Har du ridit långritt någon gång?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 449
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 550
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp