Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

När jag sålde min travare så ville jag ha en häst med mer ridbarhet och ville ha ett halvblod, så köpte det.
Denna gången när jag letade häst så ville jag ha en ponny för jag är liten (155 cm) och kände att det passar mig. Spanade in grövre ponnyer som new forest och connemara. Det slutade med en welshponny av cobtyp (c-ponny) och storleksmässigt är han perfekt för mig.

Har du gjort ett köp av utrustning du ångrar?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, men inte för några större summor.

Har du sett en häst till salu som du ångrar att du inte köpte?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Jaa.. Suck..

Har du varit nära att köpa en häst som du senare var glad att du inte köpte?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Före provridningen såg det lovande ut, men inte efter. Så hoppade det köpet.

Har du ridit en häst som varit för svår för dig?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja... mamma köpte en ny sorts salami. Jag la en skiva på mackan och tog en tugga
.sen läste jag innehållet och slängde salamin och mådde typ illa.... berättade aldrig vart salamin tagit vägen. ;)

Samma!
 
Sv: Har du gjort det? 3

Det var länge sedan jag köpte häst och då köpte jag enbart med hjärtat. Skulle jag köpa häst nu skulle jag vara extra petig med temperamentet och hur den rör sig (och utstrålning :o)

Har du ridit för dressyrtränare i veckan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 450
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 550
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp