Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

är ingen tävlingsmänniska i nåt..så nej

har du varit tvungen att avliva en häst nån gång?=( om jag.. varför?

Nej aldrig en egen, dock 1 sköthäst pga blodförgiftning och en annan pga en skada.

Samma

ja fick ta bort min första häst våren 2011 då han hade varit halt till å från i ett års tid.. med resor till å från veterinärkliniker innan vi riktigt kom fram till vad de var.. visade sig att hans skellet å ligament å allt där inne höll på att vittra sönder.. nån typ av artros:/ så fick ta bort honom.. ville inte att han skulle lida mer.. de var jobbigt.. bara 11 år gammal.. men vilken lojal häst..

samma

Nej, men har en foderhäst som vill köpa/behålla hela hennes liv och hon är en 26årig ponny. Tycker att hon förtjänat en bra ålderdom . Men då måste man ju ta det beslutet förr eller senare :(

Har du ridit två stycken på en häst? ;)

ja jag hade tänkt de.. men de beror helt å hållet på vädret.

har du hoppat över 130 med en häst nångång?

Nej :/

Har du lärt en häst något, e.x. att hoppa, komma över en rädsla eller en dressyrrörelse o.s.v.? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka