Hansbo kombitäcke, limegröna ränder...

S

shakermaker

jag VET att det finns, men vart sjutton hittar man dem? :confused:
jag har letat o letat o letat. jag har sett ett par stycken som har sådana och min fuxkille skulle vara så snygg i det ;) tycker det är bra täcken men för många som har de vanliga färgerna.
så, vart kan man hitta dem tror ni?

Sv: Hansbo kombitäcke, limegröna ränder...

Vet att eko säljer de men inte i vilka färger.

Annars är ju sverigefärgen jättefin på fuxar.

Jag tror att den färgen har utgått ur sortimentet. Ta kontakt med Hansbo och fråga om de fortfarande tillverkar täcken med den färgen!

ponte: var där igår men icke :(

fiorano; tack för tipset, ska göra det! :)

jag har de i tyskafärger fast de börjar bli lite slitet och vill köpa ett nytt me några roliga färger eller samma tyskafärger men var finns de å köpa??

börjes har väl tyskfärger?? eller dom kanske bara har svarige nu för tiden...?

b*rjes har bara svenskafärgen. tyvärr... för tyska är såå fint!

Liknande trådar

Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 429
Senast: Livi
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 878
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 544
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 845

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka