Hans nya täcke! *bild*

S

skejtgrl

Kolla! Visst är Diesel cool i sitt nya täcke som hans matte har sytt? (dock itne jag som e "matte", utan bara moster :D )
En riktigt snygging är han :love: :love:

hundtecke.jpg

jump.jpg

Sv: Hans nya täcke! *bild*

Vilken snygging! :love:
Jag funderar på att sy en overall till min lilltjej i nåt liknande tyg. men hon ska få en i hoodmodell och med pälskant på luvan. :angel: :D

hihi,. jaa, de e sött! Det skulle jag med haft om jag haft en liten vovve, så himla sött!

Oj va fint!
Passade klockrent på den hunden! Asballt med kamoflage(stavas?) då hunden redan är det :idea: :p :bow:

Både hunden och täcket var:love:
Nu blev jag inspirerad att göra ett liknande till min vovve så kan han matcha min kamouflage jacka ;)

ja, Grand Danois är en urmysig hundras! Dom är hur gosiga och kramiga som helst! =)

Tack alla, ska hälsa det till hans matte så blir hon nog stolt =)

Hihih va snälla ni är :banana:
<-------- Diesel´s Matte

Jag kommer sy upp några fler i liknande modell i samma tyg. Om ni är intresserade så pm´a hundras plus måtten på hunden enligt dennna länk: http://www.hundis.nu/tacke.htm
Fick lite tyg över då jag gjorde Diesel´s täcke.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 757
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 771
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
828
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar