Hänger på en töm..

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Just_A_Lady
  • Startdatum Startdatum
J

Just_A_Lady

Ja, pållen som jag just fått hänger tydligen alltid på vänstertömmen i värmningen, men det försvinner till loppet. Så jag undrar bara vad tror ni är den troligaste orsaken till det?
:confused:
Enligt de som haft han tidigare var det ju "inget att bry sig om"...

Sv: Hänger på en töm..

Just_A_Lady skrev:
Ja, pållen som jag just fått hänger tydligen alltid på vänstertömmen i värmningen, men det försvinner till loppet. Så jag undrar bara vad tror ni är den troligaste orsaken till det?
:confused:
Enligt de som haft han tidigare var det ju "inget att bry sig om"...

Den troligaste orsaken är förmodligen någon spänning/låsning i någon muskel som släpper när hästen blivit varm.

Jag skulle kolla med massör eller ET om någon av dessa hittade något.

/// ghost

Sv: Hänger på en töm..

Jag skulle börja med en vet undersökning och sen gå vidare som ghost skriver, många gånger behövs både ock!

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 256
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 861
Senast: morgaine
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 055
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd