Hängande duschkorg/hylla?

bollen__

Trådstartare
Letar efter en duschkorg/hylla man kan hänga på duschdörrarna.
Hittade en från Smedbo tror jag det var men den kostade typ tusen spänn!
Nog måste det finnas billigare? Någon som har tips på vars?
Eller annat förslag på vad jag ska ha..vill helst inte borra i kaklet och vill ej ha en sån där från golv till tak i plast, tycker de så fort blir äckliga.

Vet inte om sugproppar är något bra alternativ, de jag hade i en tidigare lägenhet ramlade ner hela tiden!

Sv: Hängande duschkorg/hylla?

Jag har korgar från IKEA. De tillhör en av köksserierna och är tänkta att hänga över en stång. Med hjälp av S-krokar går de att hänga i serie.

Jag tror vi köpte vår på Coop. Den är för svängd duschvägg men fanns för rak också om det är vad du letar efter. Detta var dock några år sedan..

Tack för tipsen båda! Jag tror att våra dörrar är svängda om jag inte minns fel så får kika på Coop. Ikea är lite långt bort men får annars kika där nästa gång vi åker dit :)

Jag kan även tänka mig att det kan finnas på typ k-rauta, bauhaus, rusta osv. :)

Åh, vi har faktiskt både k-rauta och rusta, bauhaus är jag osäker på men ska kika. Måste ändå iväg på en sån butik snart så! Perfekt! :bow:

Den var urfräsig! Dock hyfsat dyr. Jag kör oxå med cykelkorg. Billigt och funkar bra.

Jag har en för svängda dörrar som vi köpte på Coop för flera år sedan.

Och nu såg jag att tråden var flera år gammal och att jag redan svarat i den :P

Hehe, ja det här är en gammal tråd och jag hittade en sån man hänger över duschdörrarna tillslut, jag minns dock inte vars vi köpte den men vi är nöjda :)

Liknande trådar

Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 536
Senast: Jeps
·
Hemmet Börjar bli galen på att otäcka insekter letar sig in i lägenheten så fort jag har mitt sovrumsfönster öppet 😭 Jag köpte sånt där nät man...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden