Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nu är det så att vi har köpt en kanin för ett tag sedan med stamtavala. det står i stamtavlan att det är en hona. men den har en pungkula? bara en? :S det är iaf vad vi ser
men det m¨ste ju då vara en hane? men vad är det för fel?
DE har nog sett fel som liten och detta är en hane med bara en, kallas ensidig kryptorschism och är ärtligt eftersom han kan göra barn, han har svårare för at få barn men man ska inte avla på sådana.
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hästnyheter Jag menar att en del ekipage får väldigt fint betalt för gräslig ridning pga att hästens grundkvaliteter är höga. Domarna verkar strunta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.