Handikapp-OS

Prosit

Trådstartare
När börjar det?? Någon som vet?? :confused:
De visar väl säkert inget på tv från det, eller??? :cool:

Jag vet att de visade basketen förra os, så man kanske kan kolla upp om de ska visa nåt från ridningen på tv, annars kan man ju klaga lite... :devil:

Är det någon som ska vara med eller känner någon som är med där??

Sv: Handikapp-OS

Jag vet inte exakt när det är men mammas bästa väninna ska rida och hon åker hemifrån på torsdagkväll så det bör väl vara nästa helg eller något. Står säker på ridsport!

Prosit skrev:
När börjar det?? Någon som vet?? :confused:
De visar väl säkert inget på tv från det, eller??? :cool:

Jag vet att de visade basketen förra os, så man kanske kan kolla upp om de ska visa nåt från ridningen på tv, annars kan man ju klaga lite... :devil:

Är det någon som ska vara med eller känner någon som är med där??

Sv: Handikapp-OS

En som stog i "mitt" stall tidigare är med i dressyrlandslaget så jag skulle gärna se hur det går för henne.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 336
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 083
Senast: Lavinia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 676
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar