Händelser instagram

pepp

Trådstartare
Folk verkar kunna ha flera händelser i rad på sin instagram, jag kan bara få upp en åt gången!! Vad gör jag för feel?

Folk verkar kunna ha flera händelser i rad på sin instagram, jag kan bara få upp en åt gången!! Vad gör jag för feel?
Nu har jag lyckats efter att jag uppdaterat appen, men vet inte om det har med det att göra eller om det gick innan också men att jag är lagom oteknisk :p

Jag har problem med att jag inte kan starta videos på instagram :( De bara laddar i evigheter... Och med händelser, menar du bilder/videos då? Att det visas flera på bredden?

För mig är det bara att lägga till fler på samma sätt som jag gör den första. Jag tar bild/film och lägger trycker på "+ din händelse", eller vad nu valet heter. Jag har flera konton och telefoner (:o) och det funkar från samtliga.

(OBS att det inte funkar med live, utan du får köra på normal/boomerang. För att filma håller du in den vita knappen.)

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: Wille
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·
  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
15 654
Senast: Gunnar
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar