Allt detta handtvättande gör att mina händer börjar bli torra.
Vad har ni för handcremesfavoriter?
Helosan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt detta handtvättande gör att mina händer börjar bli torra.
Vad har ni för handcremesfavoriter?
Du har säkert den "vanliga" då! Den luktar typ inget alls.
Nu måste jag nästan testa papayascruben
Upplever dem som lika, har använt dem i typ 10 år
Ja, den räddade mina händer efter att jag var oförsiktig och skrubbat stallet med virkon utan handskar. Händerna blev liksom inte återfuktade vad jag än gjorde, men hampakrämen hjälpte!Samma här vad gäller hampakrämen! Lukten är ganska otrevlig och jag upplever dessutom att det tar typ 20 min för krämen att gå in i huden, men jäklar i min lilla låda vad effektiv den är! Det är min nödlösning när händerna blivit just katastroftorra, att smörja in med den krämen precis innan jag går och lägger mig och sedan låta den sitta hela natten. Får väldigt mjuka och fina händer av det!
Yves rocher repair lotion med shea butter, extra dry skin.
Krävs lite och går in snabbt, jätte nöjd! Kostar lite mer men överdrivet dyrt.
Har jobbat med lokalvård och precis som du testat den. Det är även den som fungerat bra på mina händer, tyvärr hittat en annan variant av Atrix i affären här som inte är lika bra, lägger sig lite på händerna istället för att gå in som den ska. Men den duger ändå. Den luktar dessutom milt och inte av en massa som många andra gör, reagerar och har svårt för dofter.Kom på en kräm som vi hade på jobbet när jag jobbade med lokalvård. Atrix, tror den finns både med och utan parfym.
Kör gärna på de från body shop. Den med hemp är riktigt bra för torra händer (fast den luktar inte så gott, så varierar med de fruktiga). Och ibland boostar jag med idomin. Idomin är nog min räddare på alla ställen på kroppen när det är riktigt torrt.