han sparkar sönder hela boxen

Sv: han sparkar sönder hela boxen

men han sparkar lika mycket själv inne som nrä de andra ät inne.. om inte mera då han e själv... hingstig är han iaf nu när båda damerna brunstar...

swen så är nog de man hänger upp trasigt på mindre en 5 min....

Men du, finns det inte nått medel man kan ge.
Munkpeppar eller vad det nu är.
Kanske kan vara värt att kolla upp.

munkpeppar redan testat... gör ingen skillnad... provat att ge extra magnesium oxå.. sen var de nått mer som örtgubben som nästan bör granne rekommenderade...

Eh, två sidor i denna bok tar upp exemplet med hästar som sparkar extremt mycket i väggar, men som en senare skrivare sa; varför ber du om hjälp när du avfärdar tipsen utan att ens prova?

synd om hästen, som skulle må mycket bättre utan den ovanan..

Hejsan...Men jag kan berätta för det är jag som äger honom nu...Han har gått ute dygnet runt sommartid från det jag köpte honom,det går jättebra. Inga sprängda trådar någonsin, snarare tvärtom när han kommer in en stund på em. Då vill han ut efter kraft och ridning. Helt Underbar häst! :bow: men han tycker fortfarande inte om att stå ensam i stallet. Annars inga problem.

Liknande trådar

Hästhantering Någon som har ett bra tips hur man ska kunna få en häst att sparka så otroligt i boxen? På bara ett par månader har hon sparkat ett par...
Svar
19
· Visningar
4 586
Senast: Pudlan
·
K
Träning Jag har tidigare skrivit här på buke om min hingstiga valack som är otroligt dominant. Vi är nästan identiska till personligheterna (vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 363
Senast: Equiform
·
F
Träning Martinique & Tea - genom eld & vatten Vi köpte Martinique den 9:e juli 1999. Hon var den första och enda hästen vi åkte och tittade på...
2
Svar
29
· Visningar
2 270
Senast: eldione
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar