@Lillgrådis Tack för förklaring . Jag visste inte att kontaktförbud alltid är tidsbestämda. Förstår inte riktigt varför, men så kan det vara. I mina (ologiska) tankar borde man snarare få ansöka om upphävt kontaktförbud än förlängt sådant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men strunt i det nu! Det här var ju en STOR lättnad.Härligt @citron . Men varför fick ni inte längre? Ni kommer ju inte vilja träffa honom då heller...
Absolut! Det var ingen kritik på något sätt. Det var bara jag som inte hade koll på hur det funkar. Ber om ursäkt om det tolkades felMen strunt i det nu! Det här var ju en STOR lättnad.
Hon svarade i tråden om bukeöden vi minns när jag frågade samma sak, tydligen gick det bra.Funderade idag på hur det går för @citron och familj
Åh vad roligt att höra!Hon svarade i tråden om bukeöden vi minns när jag frågade samma sak, tydligen gick det bra.
Fortsätt anmäl till polisen så det dokumenteras. Dom borde väl i alla fall undersöka det eftersom det finns en hotbild?Jag tänkte uppdatera lite, inget trevligt tyvärr. Vi är inne på tredje förlängningen av kontaktförbudet, så långt är allt väl. Men... i juni hade jag ett skotthål i sovrumsfönstret, polisen la ner ärendet i samma ögonblick det kom in. "Det är uppenbart att brottet inte går att utreda"
I morse hade jag ett ytterligare ett skotthål...
Jag bor inte i det bästa av områden, det vet jag mycket väl. Men det är bara mitt fönster, dotterns gamla sovrum. Just nu är paniken överväldigande och hela jag skakar. Jag vet ju inte om det är han, jag kan inte vara säker på att det INTE är han. Kan det bara inte ta slut någon jävla gång!
Jag anmäler allt. Jag har gett mig på soc också det här är en helt oacceptabel situation. Lokaltidningen hörde också av sig
Jag kan inte byta sovrum för då hamnar ett av barnen i det här.
Jag anmäler allt. Jag har gett mig på soc också det här är en helt oacceptabel situation. Lokaltidningen hörde också av sig
Jag kan inte byta sovrum för då hamnar ett av barnen i det här.
Nej det har vi inte och för att få sekretessmarkering så måste vi flytta först. Jävla moment 22...Har ni skyddade identiteter? Det kanske är nästa steg. Flytta hjälper ju annars inte eftersom folkbokföringsuppgifter är offentliga.
Hoppas det löser sig.Nej det har vi inte och för att få sekretessmarkering så måste vi flytta först. Jävla moment 22...
Ni har SKOTTHÅL och polisen lägger ner? Det låter ju helt orimligt. Om det varit skottlossning måste det väl ha märkts och någon larmat polisen direkt?Jag tänkte uppdatera lite, inget trevligt tyvärr. Vi är inne på tredje förlängningen av kontaktförbudet, så långt är allt väl. Men... i juni hade jag ett skotthål i sovrumsfönstret, polisen la ner ärendet i samma ögonblick det kom in. "Det är uppenbart att brottet inte går att utreda"
I morse hade jag ett ytterligare ett skotthål...
Jag bor inte i det bästa av områden, det vet jag mycket väl. Men det är bara mitt fönster, dotterns gamla sovrum. Just nu är paniken överväldigande och hela jag skakar. Jag vet ju inte om det är han, jag kan inte vara säker på att det INTE är han. Kan det bara inte ta slut någon jävla gång!
I det här området skulle du kunna skjuta någon utan att någon skulle reagera. Närbutiken är rånad tre gånger sen i våras, en dödsskjutning för lite mer än ett år sen, en skottskadad för en vecka sen, bilar brinner flera gånger i veckan...Ni har SKOTTHÅL och polisen lägger ner? Det låter ju helt orimligt. Om det varit skottlossning måste det väl ha märkts och någon larmat polisen direkt?