Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Vad skönt för dig och småcitronerna att det blev såpass hårt straff!
Hoppas att detta känns som en milstolpe för er nu, så att ni på något sätt känner att vardagen blir lite lättare.

Massvis av kramar till alla citroner!

Diana

citron sa skont att han har fatt en dom, och att fangelsestraffet och skadestanden var sa langa och hoga som de faktiskt ar. Nu ar denna delen av er resa klar, och en annan borjar. En dar ni vet att du dels har vardnaden och dels att han sitter insparrad i flera ar. Nu kan ni bara bry er om varandra!

Sen vill aven jag papeka den lakande kraften i en lurvig hast, det finns ingen annan stans dar man kan vara sig sjalv pa samma satt. Vill man grata ar det ok, vill man koncentrera sig stenhart pa ett pass ar det ocksa ok. Tycker dina barn ocksa om hastar?

Oj, det är ett riktigt hårt straff!

Och när han kommer ut kommer ju straffet inte att vara över, ingen kommer ju att vilja ta i honom med tång ens en gång.

Så oerhört skönt att han är ur vägen nu för en lång tid framåt.

Äntligen VET ni!! Nu kan ni äntligen börja arbetet med att lägga det här bakom er.

Massa styrkekramar!!

Då så:

7 års fängelse och 105 000 resp 450 000 tusen i skadestånd.

Mer än jag vågade hoppas på, det känns bra faktiskt.

7 år är mer än någon vågat hoppats på tror jag, det kan han gott ha!
Vad skönt att det är "över" nu så att ni kan slippa tänka på honom och koncentrera er på era liv nu :)

Så glad för er skull! :banana:

Skönt att höra att straffet blev hårt och framförallt skönt att han släpper vårdnanden utan tvist.

*Styrkekram*

Skönt , skönt, skönt att du känner att det är okej.

Vad skönt att det gått så bra!
Allt verkar ha löst sig så bra som det bara kunnat.
Hoppas ni får lite lugn och ro att ta hand om er själva nu!

Då så:

Skönt att höra att det händer något med straff och skadestånd. Ginnies vars kompissystratrio alla blev våldtagna systematiskt av sin far under många år, sent 70-tal, en dotter bröt en dag ihop, han blev anmäld erkände allt, inget skadestånd, 2 månaders fängelse och frugan kvar.

Underbart med ett så ordentligt straff!

Äntligen kan ni börja resan framåt, något ni kommer att fixa galant tillsammans. :laugh:

Skönt! Både med vårdnaden och straffet. Ta hand om varandra nu!

Toppenbra att han fick så hårt straff, för min del kunde det ju fått varit mer men det här var ju mer än nån vågat hoppas på iaf.
Underbart att rättvisan segrar ibland!
Nu kan det bara bli bättre och jag hoppas att ni kan få börja bearbeta allt på ett annat sätt nu när ni inte har det här över er.
Det är över nu och ni har klarat det här galant.
Åk till hästen och borra ner näsan i pälsen, hästar är världsbäst på att läka en själ och att trösta i svåra tider.
Allt gott till er alla!

Vad skönt att ni har fått en dom och att den känns bra!

Jättebra med vårdnaden också.

Då så:

Skönt att rättvisan segrade idag. Jag hoppas att ni nu kan se framåt och att läkandet kan ta sin början.

Jag är så glad för eran skull.

åh, vilken tur! ett ordentligt straff, som han förtjänar! Nu är allt över, gud vilken tur ni haft, oxå glad för eran skull!

Puh!! Ett straff som visar att dom verkligen förstod vidden av det hela! Sju svåra år, yesss!

Allting har börjat sjunka in på ett sätt det inte gjort tidigare. Jag är trött, så oerhört trött. Flickorna mår över förväntan. De verkar nöjda med hur det blev.

De yngre visar inte mycket men yngsta tösen går hon kuratorn på skolan, grabben var på bup idag, de verkar inte så oroliga för honom. "Han har en oerhört stark och klok mamma som han vågar prata med och som stöttar honom på alla fronter."

Jag försöker i alla fall göra det jag tror är rätt. Jag kan inte göra mer än så...

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 660
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama