Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Domen är uppskjuten pga av hög arbetsbelastning...Nytt datum är satt till den 7 februari.

Nu orkar jag fan inte mera, inte mera väntan, kan vi få avsluta det här någon gång...

Men fy vilken tortyr... Maximal otur! Jag lider verkligen med dig.

Förresten, det slår mig: Det där innebär förmodligen tortyr för honom också, om det kan vara till nån tröst.

Domen är uppskjuten pga av hög arbetsbelastning...Nytt datum är satt till den 7 februari.

Nu orkar jag fan inte mera, inte mera väntan, kan vi få avsluta det här någon gång...

Åh vad galet jobbigt, jag hoppas hoppas att de inte skjuter upp det nåt mer, tänker på er massor, fam Citron.

Det är det som håller mig uppe just nu, om vi tycker väntan är jobbig så lär den som du säger vara tortyr för honom som sitter inlåst och inte kan prata med någon.

Skadegläde är verkligen inte otrevligt alla dagar.

Jag hittade inte tråden förens nu, och jag sträckläste den. Jag vill bara skriva att du är min favoritcitron, alla kategorier :love:

Det är det som håller mig uppe just nu, om vi tycker väntan är jobbig så lär den som du säger vara tortyr för honom som sitter inlåst och inte kan prata med någon.

Inte bara att han inte kan prata... Naturligtvis har han gruvat sig som f*n inför domen. Fängelse - vi kan inte föreställa oss hur vidrigt det är att gå och vänta på nåt sånt.

Kanske inser han dessutom att hans liv är förstört, oavsett hur kort eller långt straffet blir. Hur många kommer att vilja umgås med honom efter det här? Hur ska han förklara en lucka på några år av sitt liv? Hur ska han kunna förklara att han suttit inne för våldtäkter på sina egna barn?

ALLA kommer ju att veta, oavsett hur sekretessbelagd förundersökningen är... Jag hade en kollega vars granne åkte dit för något motsvarande. När vi läste artikeln om det tillsammans kunde hon fylla i med en massa detaljer som inte stod där, men som spridit sig i ett stort område kring deras kvarter.

OM ditt ex ska kunna starta om sitt liv utan att folk vet så kommer han förmodligen att behöva flytta rätt långt. Och då löser sig ju umgängesproblematiken, för övrigt...

Allt sånt här har han förmodligen grubblat över på häktet, och vetat att den 3 februari, då får han veta hur långt straff han får. Och sen får han istället samma besked som du... Jag kan nästan lova dig att tortyren är ännu värre än den för er. Och det kan vi ju unna honom:angel:

:bow::bow:
Jag håller med dig jag!
(brukar säga ibland att "skadeglädjen är den enda sanna glädjen" ibland är det ruskigt sant...)

Kram på er, stora, starka, tappra, beundransvärda familjen Citron! :love:

Njut av din skadeglädje!
Han får sitta ännu en vecka innan han kan prata med nån och dessutom i ovisshet......känner hur jag flinar faktiskt.
hoppas du åxå kan göra det.
styrke-kramar till er små och stora citroner!!

Jag måste ju berätta något trevligt ibland också.

Jag var idag och pussade söta islandshästar. Och blev erbjuden att vara medryttare på en mycket söt och rar flicka. Alldeles gratis dessutom, vilket är ovanligt i den här stan.

Jag hade glatt förträngt hur kallt det är i vissa stall på vintern dock...jag försöker fortfarande tina upp igen :)

Och blev erbjuden att vara medryttare på en mycket söt och rar flicka.

Åh, det var roligt att läsa! Hoppas att hon kan hjälpa dig att finna lite av den vila med dig själv och från allt, som du så väl behöver!

/Petruska, som fortfarande fryser efter fem timmar i stallet i förmiddags

Jag var idag och pussade söta islandshästar. Och blev erbjuden att vara medryttare på en mycket söt och rar flicka. Alldeles gratis dessutom, vilket är ovanligt i den här stan.

Haha, se upp nu;). När jag bränt ut mig på jobbet skulle jag skaffa mig "en liten hobby" som skulle göra att jag släppte jobbet när jag gick hem. Mer eller mindre slumpmässigt föll valet på islandshästar - och några år senare hade jag egen häst! Det är nämligen väldigt svårt att ha islandshästar bara som litet tidsfördriv:love:...

Härligt att du söker avkoppling!

Jag måste ju berätta något trevligt ibland också.

Jag hade glatt förträngt hur kallt det är i vissa stall på vintern dock...jag försöker fortfarande tina upp igen :)

Vad glad jag blir för din skull. Att få umgås med en häst är nog den bästa själaläkaren som finns. Att bara få tänka på annat en stund när tankarna snurrar är så underbart skönt.

Tur för mig att jag inte har råd med egen häst...Fast jag förstår vad du menar, de är för söta för sitt eget bästa, för att inte tala om mitt eget bästa.

Det farligaste är ju att hela lösdriften var full med åringar...Fyyyy så oerhört fula dom var allihopa:crazy: eller inte, de var helt :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 660
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama