Hämta min lilla valp

falukorw

Trådstartare
Nu ska jag alldeles strax åka och hämta en liten vovve till! Ska bli så skoj att äntligen få hem henne. Har ju varit med från när de föddes å sett henne växa och bli stor (eller iaf större) ;)

Nu ska jag va ledig några veckor för att den lilla ska få lära känna mig i lugn och ro! Ska bli så skönt!

Bara en skriva av sig tråd det här! :)

Sv: Hämta min lilla valp

Vad mysigt!! Vad är det för ras? Bilder? :)

Ååå vad kul. Jag kommer mycket väl ihåg de där sista dagarna innan. Jag räknade till och med minuter innan vi skulle få åka och hämta honom....
Lycka till med allt!!!

Grattis till valpen :bump: :love:

Jag har faktiskt sett den på kort... Men ja tänker inte avslöja nått utan de får falukorw göra själv :D .. Men ja kan avslöja så mkt att den var söt som socker :love:

Åh vad spännande! undrar som de andra, ras och bilder? :)

Jag hämtade ju min valp för en och en halv vecka sen, och hade oxå äran att se dem från att de föddes och hela vägen fram till leverans, otroligt kul!

Vad söt! :love: Vilken liten toalettborste-fröken! (men hon har ju fel färg! Hon skall ju vara svart/silver :angel: )

Så nu har du två tikar - eller har du någon hane också?

Jag börjar misstänka att dvärgschnauzrar är smått beroendeframkallande. Säg att jag har fel!? :crazy: (har inte tänkt att ha fler än en, men - sluta genast att posta sådana där bilder! :mad: )

Det som jag konstaterat är att de är tillräckligt små för att man skall kunna ha två eller kanske tom tre (:eek: ), men tillräckligt stora för att man skall kunna ha kul och träna med dem.

Men, nej. *bestämd*

Vi skall bara ha en snuzerbuser i vår familj. (påminn mig om att jag faktiskt skrivit det här om jag skulle börja krisa någon gång. ;))

Neee, rätt färg är det ju, du som har fel :p

Japp, har två stycken tikar, Nikita å Leia. Men nu får det räcka. Två stycken vovvar är aldeles lagom. Men dom är ju så härliga så det är lätt att man samla på sig några stycken ;) Fast förmodligen så blir det väl en till såsmåningom när Leia får sin sista valpkull. Men det är ju 7 år dit så inget man planerar riktigt än!

Varifrån kommer din dvärg då?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 765
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar