Hämta hem kisse

Ankan

Trådstartare
Vi ska hämta hem våran nya kattunge idag (äntlgen :bump:).

Vi har ju redan en kattflicka, hur gör vi bäst när dom ska träffas? Man vill ju ge dom så bra förutsättningar som möjligt för att komma överens.

Det undrar jag också! Sist så satte jag bara ihop kattungen med den äldre kissen. Den lilla fräste och den stora kuttrade. Det var fem år sedan, så jag kommer inte ihåg så väl. Vill iaf minnas att de blev kompisar redan första eller andra dagen. Den stora adopterade den lilla och fungerade som mamma (fick ligga och snutta) även när den lilla blivit stor.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
601
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan... 2
Svar
22
· Visningar
1 709
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 385
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 281
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kattbilder #10