Hampa skydd är dom bra?

M

Mirrow

Hej jag har köpt 4 sett med dem och tänkte kolla vad ni tycker innan jag använder dem. Om de är mindre bar kan jag sälja dem i förpackning.

Känt på dem och de känns hyfsade, men är de inte lite tunga?

Vad tycker ni?

Sv: Hampa skydd är dom bra?

En liten undran bara, varför köpa så många om du inte vet om dom är bra? :confused: :D
Om det är hampa pro set du menar så är dom super tycker jag.
Kalas är dom för min pålle som snurrar vanliga kotskydd bak.
Rekomenderar dom. :)

Varför inte köpa när man ser något som kan vara ok. Annars finns det blocket.... där kan man ju sälja allt!

En liten undran bara, varför köpa så många om du inte vet om dom är bra? :confused: :D
Om det är hampa pro set du menar så är dom super tycker jag.
Kalas är dom för min pålle som snurrar vanliga kotskydd bak.
Rekomenderar dom. :)

Kanske för att börjes sänkt priset från 418:- till 318:- kanske...

Framskydden tycker jag är bra. Däremot tycker jag att passformen på bakskydden är rätt dålig på alla hästar jag sett dom på.

//Alice

Jag tycker dom är superduper:love: tycker dom har bra passform, själv tycker jag inte att dom verkar tunga heller. .

Tänkte bara eftersom du ville ha råd från oss andra innan du använder dom. :) Därför undra jag varför du köpte så många set. :) Men jag tycker dom iaf är bra. :D

269 kostade de.....

Tror fortfarande att de kan bli för tunga när det regnar. Men jag kan ju alltid använda andra när jag tävlar.

Tack alla för svaren. Provade ett sett idag och tyckte de var Ok. Värre köp har jag gjort. Får se om jag nu behöver 4 sett... :-)

De är bra sålänge de passar hästen, de passar inte på alla hästar och enda sättet att få veta är att bryta förpackningen och prova..

japp.

Min vän tvingade med mig upp. måste säga att jag trodde där skulle vara mer. mest b-täcken och konstiga ridklädder. Men grimmorna var ok, så jag köpte en heldel.

Förstod det på priset, en kompis till mig var där och köpte några också så därför. :D

Jag har dem och tycker jättemycket om dem! öppna en förpackning och prova så vet du ju om du ska sälja eller behålla de andra.

Jag älskar mina :love:
Snygga, skyddar bra, bra passform (även bak funkar de skitbra på min pålle!)

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 815
Senast: morgaine
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 146
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 159
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Städprodukter
  • Ryggont

Hund, Katt, Andra Djur