Halvstång i 9,5 el 10,5

D

diny

Skriver här eftersom jag aldrig sett andra raser använda sig av dessa bett (kan dock ha fel). En i stallet letar efter ett men har inte hittat något så litet och jag har inte heller hittat något på nätet.

Kommer inte ihåg om det var typ Ástund halvstång med kopparringar eller kopparrullen.

Sv: Halvstång i 9,5 el 10,5

De har inga halvstänger alls på hemsidan i alla fall.

nänä. okaj :) Har inte koll på deras sortiment, men har hört talas om att de skulle ha halvstänger... :P

Tittade på Astunds hemsida och de tillverkar visst inte dom i mindre än 11. Tänkte på bla Topreiters men har inte hittat vilk storlekar de har.

Jag har en halvstång, den är köpt på Margaretehof i deras butik. Vet att Agersta har stänger också.
Den ligger på 10,5 i storlek.

Agerstas ligger på 11 och när hästen har 9,5 normalt är det lite väl stort. De var på SM nu och det fanns inga där heller. Ska tipsa om Margaretehof.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 428
Senast: Livi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 655
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 951
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar