halvkungliga valpar??

Sv: halvkungliga valpar??

På sin egen tomt ska de väl kunna ha hundarna lösa...

Men den som äger tiken kan ju inte haft så bra koll :cool:

Tycker dock att kommentaren om att det skulle vara en rottistik han sätter på är lite rolig :D

Ja, det är klart, det ska man ju kunna. Men hela artikeln är bara så rolig. Romans, kärleksnäste, kärleksmöte...som om det var någon av kungafamiljens mänskliga medlemmar det handlade om!

Är det en tik då? Jag tycker mig se en liten som hänger och dinglar mellan benen på leonbergern ;)
Eller är det ett ben eller en svans?

Jag är nästan säker på att det är en tik, hanarna har mer päls runt halsen men det är ju klart den kan ju vara nerklippt i så fall. :D

Jag reagerade också på att det stod att det kanske var prinsens rottistik, det kanske har kommit fram en ny variant av rottis med en Leonbergers utseende :angel: Hon som sa det är ju definitivt ingen hundmänniska.

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 545
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Jag har en liten valp på 5 månader av en sällskapsras som definitivt hör till de mer lugna även för rasen. Hon har lätt att bara sitta...
Svar
15
· Visningar
1 756
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka