Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rada upp de halvblodshingstar som har levande-föl som alternativ...och vad de kostar, så man kan få en överblick.
Slippa försäkra fölungen och slippa ev tjafs med försäkringsbolaget eller så vill man skjuta upp betalningen tills fölungen är född .Varför vill du ha levande-föl-avgift? Bara nyfiken på dina tankar kring det.
Varför vill du ha levande-föl-avgift? Bara nyfiken på dina tankar kring det.
Slippa försäkra fölungen och slippa ev tjafs med försäkringsbolaget eller så vill man skjuta upp betalningen tills fölungen är född .
Man har inte råd att betala allt samma år .?
ja, jag håller med att det är en konstig betalform. Betala en vara innan du vet om du får något. Sedan vet jag inte hur fb ställer sig i olika situationer även om man försäkrat embryot. Men av erfarenhet så kan det bli diskussioner kring det. Någon som har erfarenhet av att få ut ersättning av ett försäkrat foster?
Jag föredrar det för att slippa släpa iväg sto med ev föl för kontroll vid 90 dygn. Vilket ofta där jag bor inträffar efter att seminstationerna stängt för året. Vilket då inte helt sällan leder till nya avgifter på en klinik som göra undersökningen.Varför vill du ha levande-föl-avgift? Bara nyfiken på dina tankar kring det.
ja, jag håller med att det är en konstig betalform. Betala en vara innan du vet om du får något. Sedan vet jag inte hur fb ställer sig i olika situationer även om man försäkrat embryot. Men av erfarenhet så kan det bli diskussioner kring det. Någon som har erfarenhet av att få ut ersättning av ett försäkrat foster?
Slippa försäkra fölungen och slippa ev tjafs med försäkringsbolaget eller så vill man skjuta upp betalningen tills fölungen är född .
Man har inte råd att betala allt samma år .?
Antingen slippa försäkra el försäkra lågt=billig premie.
Och att betala när man fått sitt föl.
När man betalar allt innan fölet är fött, så vill man ju ha det försäkrat för de pengar man lagt ut= dyr premie.
Därför funderar j på att välja hingst som har levande föl