Halvblod med minishettis"föl"...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare marria
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 848
M

marria

Mitt sto har blivit mamma till en mini på "gamledar"! Ja, det är precis vad hon tycks tro! Hon har mjölk och låter den nu 16 månader(!) gamla minishettisen dia så mycket han orkar! Detta orsakar inga större problem direkt - de myser så gott tillsammans - men man börjar ju undra... Detta har börjat under sommaren - (vad jag vet), efter att den lille kastrerades.

Någon som varit med om något liknande? Har ni några goda råd att ge mig?

Mvh Maria

Sv: Halvblod med minishettis"föl"...

Inga tips eller råd någon?

Funderar över om jag bara ska låta det fortgå och låta naturen ha sin gång - sålänge ingen mår dåligt av det... Eller?:confused:

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är... 2
Svar
27
· Visningar
6 006
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 700
Senast: AlmostEasy
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 241
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir... 2
Svar
25
· Visningar
4 532
Senast: Mahonia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka