Haltande ponnysen

L

Lilla Iida

Köpte en ny tävlings-ponny förra sommarn. Nu är hon block halt, men ingen hittar orsaken värför hon haltar :(
Hörde nu att hon haltat innan hos gamla ägaren. Ringde o de sa att hon aldrig haltat hos dem. Nu undrar jag, får jag som ponnysens nya ägare ringa och fråga deras veterinär om saken? Har han rätt att säga mig ifall han undersökt ponnyn innan?

Sv: Haltande ponnysen

När jag frågade min vet för 2 år sedan så fick man inte det. Journalen måste begäras ut av den som ägde hästen vid behandlingen.
Konstigt tycker jag, och hoppas att det ändras.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 751
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 122
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar