Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag håller med caori; om risken är 100 % kommer det med säkerhet att ske om inga åtgärder vidtas, men har inte skett ännu. Alltså det måste inte ske om åtgärder vidtas för att minska risken.Jag måste faktiskt hålla med Rolle här
100 % risk att hästen får fång innebär att den kommer att få det inom en ganska snar framtid om den inte reda har det. Det ligger i begreppet 100% dvs det betyder att den måste få fång helt enkelt.
Har den redan med 100% säkerhet redan fång så är ju sannorlikheten att risken för att den har fång 100% . Precis så som du förklarar det..
Vad jag menar med 100% risk är ngt som varesig du eller några till inte "vill förstå".. Jag syftar på allvaret i fallbeskrivningen från TS.
Så det är därmed mkt lätt att se skillnaden på dom som vet skillnaden på risk och sannorlikhet vilket inte ska förknippas med säkerhet.
Vad jag menar med 100% risk är ngt som varesig du eller några till inte "vill förstå".. Jag syftar på allvaret i fallbeskrivningen från TS.
Men vad bra, att man förstår. Varför argumenterar man då? Och varför alltid med samma användare? Och varför alltid samma personer?
Men hur försvara man sånt? Att det är ok att vara oförskämd mot en användare bara för att en användare varit oförskämd tidigare. Varför sänka sig till en nivå man inte själv vill bli bemött? Mycket märkligt.
Men hur försvara man sånt? Att det är ok att vara oförskämd mot en användare bara för att en användare varit oförskämd tidigare. Varför sänka sig till en nivå man inte själv vill bli bemött? Mycket märkligt.
diskussion
diskussion
Skutt stavas väl inte med ss??? Diskuttion. Det ironiska framträder inte??