Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem har sagt något om att gå i hage?
De hästar som behöver dessa kan på sin höjd stå i sjukhage. Ofta rör det sig om ren boxvila för att sår inte ska spricka upp. Det är inget som man använder för att skoj utan för att det behövs av veterinär orsaker för hästens bästa.
Men visst sin egen åsikt får man, men man behöver ju inte lägga fram den så att andra som kan behöva någon utrustning känner sig som dåliga djurägare.
Alltså bara för att något har funnits länge betyder det inte att det är bra...
Och jag är helt säker på att det går att göra andra varianter som inte ger punkttryck, som inte fjädrar tillbaka...
Alltså bara för att något har funnits länge betyder det inte att det är bra...
Och jag är helt säker på att det går att göra andra varianter som inte ger punkttryck, som inte fjädrar tillbaka...
Kolla denna länken..........skall detta vara bra för fånghästar eller?? Kan det vara någon mening för hästen att få gå ute med en sådan på sig??
http://equalityline.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H
Hur skulle denna skada musklerna menar du?
Tror inte att den eg skadar musklerna - men hästen får ju inte hela sin rörlighet så kanske stel blir den?
Min unghäst har en sån, han äter på allt!! Och han Älskar krubbitmedlet så det funkar inte, hehe en riktig gangster
Fast stelhet är nog det minsta problemet om man har en såpass skadad häst att man behöver använda en sån där en kort period.
Nu har jag nog missat nåt här! Hur avhåller den en häst som vill bita på saker och ting? Har han den jämt då?