Hälsa mig välkommen =)

attempt

Trådstartare
Nu har jag lagt westernridningen åt sidan ett tag och vigt mitt liv år den Akademiska Ridkonsten som jag sysslat med i två år, men aldrig riktigt tränat på allvar, bara tränat lite då och då med kunskaper jag har själv.
Nu ska jag börja träna regelbundet för en instruktör och hoppas på att vi ska trivas med detta.

Så, från och med nu kommer jag att vara så aktiv jag kan på forumet och försöka svara på frågor och själv få svar på mina funderingar kring ämnet.

:)
 
Sv: Hälsa mig välkommen =)

Varit där, gjort det och är nu tillbaka i westernridningens förlorade land men med lite AR kunskaper i bagaget! Ridandes i dressyrsadel. :o ;)

*blandryttare som blandar friskt mella alla möjliga ridformer*

:)
 

Liknande trådar

Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Caps
·
Övr. Hund Jag har börjat fundera på om det är bra läge att skaffa hund nummer två nu till hösten, då jag har en termin kvar på min utbildning och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 867
Hästmänniskan Jag ska på ridresa och rida fyra dagar i sträck, westernridning. Jag är en van ryttare i vanliga fall, men har nu inte ridit regelbundet...
Svar
15
· Visningar
1 501
Senast: Stinaelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska försöka fatta mig kort, även om det blir svårt. Men jag har ett litet dilemma som jag behöver spåna kring. Jag har ett jobb som jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 839
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp