Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
mitt-på-dagen-mat? Gröna eller blå spagetti med extra "blodig" köttfärssås, kanske? Karamellfärg...
Eller kanske blått potatismos med lämpligt tillbehör?
Vi gjorde mospumpor sist vi hade halloweenmiddag.
Nu är den här ingen höjdare konstnärsmässigt (hade lite bråttom) och det är ju inte alla barn som gillar broccoli (som "stubben" består av), men det är en idé i alla fall. Ögon och mun är orange paprika.
röd spagetti och prins korv med mandelnaglar ^_^
dvs man har i tomat pure i pastan = tarmar
och korvarna klipper man ut så det ser ut som att det är fingrar och har en bit mandel eller liknande som nagel.
lite broccoli till skrämmer du slag på ungarna ,
Snor-mos och fingrar. Grön karamellfärg i potatismoset och fingrar, som Buck beskrev, till. Clementiner kan funka som minipumpor och morötter kan man karva ut olika läskiga figurer ur!
Det fick jag på mitt halloweenkalas när jag gick i fyran... Jag kommer fortfarande ihåg det
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.