Hallååå?

S

Silverstol

Sitter på windows 98 på "min" dator här, och dumt nog hade jag en
mapp som jag gjorde "hemlig".
efter att ha stängt av datorn på kvällen och nästa dag startat den, så är mappen borta!
När jag ska ladda ner nånting, så kan man ladda ner saker i den mappen, men jag kan inte hitta den någonstans på datorn!
har använt sökmotorn som finns på datorn, men utan resultat.
Någon som vet hur man kan hitta den försvunna mappen?
Vet inte om det spelar någon roll om det är windows 98..
(Datorn är rätt gammal också.)
 
Sv: Hallååå?

På windows XP
"Den här datorn" -> Verktyg -> Mappallternativ -> Visa dolda filer.

Har för mig det är lite annorlunda på win98 dock, men nästan samma sak ;)
 
Sv: Hallååå?

Start | Inställningar | Mappalternativ... | Fliken Visa | Bocka för Visa alla filer under Filer och mappar/Dolda filer.
 
Sv: Hallååå?

:bow: tack för hjälpen :)

Går det förresten att ha lösenord på mappar? Har för mig att man ska kunna det, men hittar ingenstans där det går att fixa.
 
Sv: Hallååå?

Nej, men däremot om du zippar dem så kan du lägga till lösenord. Eller har för mig att det fanns nåt program som kunde lägga till på mapparna också, men kommer inte ihåg vad det hette.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 188
Senast: Emtherlia
·
IT & mobiler Katter är som många vet, väldigt duktiga på datorer. De kan troligen hitta fler funktioner än vad tillverkarna av dator och program...
Svar
15
· Visningar
1 634
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp