Letar efter någon mer tävling som helst inte är tvådagars ( vill slippa kostnader för ev övernattning) och inte är allt för långt bort men det verkar omöjligt. Bara för att jag tänkt tävla mer i år... Min hemmaklubb kommer inte ha någon vårtävling Hoppas grannklubben kommer ha något, men än finns ingen info ute så är rädd att det inte blir nån där heller.
Det blir kanske långt då men Hrimfaxi kanske kommer att hålla någon? Fast det är ju Kumla.
För egen del har jag nog tänkt hoppa över tävlandet i år, i stort sett. Har lite för många andra tävlingar inplanerade med fjordingarna, vilket hänger ihop med SM.
Och tyvärr är det ju rätt långa avstånd för islandshästtävlingarna oavsett vilken man väljer.
Jag har din grannförening närmst och det är helt överkomliga 4½ mil. Sedan ca 12 mil till er och till Hrimfaxi och till Drifandi (som inte har en färdig oval än så det blir säkert inga officiella tävlingar där i år i alla fall). Sedan blir det bara längre och längre.
Min Snorri ska antagligen gå med i lag-SM, även om det då inte är jag som ska rida honom.