Jag äger Limbo.Du tänker kanske på @valvis ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äger Limbo.Du tänker kanske på @valvis ?
Härligt å se han.Här är lite nya bilder på den Gule. I och med det varit lite kaos i vårt liv med sjukdom så är han inte helt i full träning än men vi hoppas han blir klar till visning i maj. Här är han för första gången på ovalbanan.
Det är så satans trist när det blir så där. Jag köpte Dropi I Juni 2012, sen kom första skadan efter 1 år. Därefter har vi inte haft ett helt år utan någon sorts skada, någon sorts rehab. Jo! Faktiskt bestod 2015 enbart av ridning, men det är också enda året.Nu är våren här och ännu en gång missar jag den från hästryggen Elendiga djur som alltid ska vara skadade. Förra året Vi denna tiden blev Odinn utdömd och jag började leta ny häst.
Det är snart 1 år med Frenja, och hon står skadad sen 1 Juni förra året.
Hade man bara vetat att det kommer bli bra så allt detta är värt det hade det känts lite bättre, men just nu vet man ingenting om nått
På torsdag far vi till Husaby igen. Specialskoning, behandling och rörelsekontroll väntar. Samt hur vi ska arbeta vidare. Jag hoppas hon i alla fall kan få släppas ihop med sin kompis, att gå ensam som hon gör nu är sjukt deppigt för oss båda
Ja, vad gör man inte för sin älskade häst!
Min Frenja
hade finbesök från Island i helgen och fick träning och kvalitetstid. Så himla kul att se när någon kan göra så stor skillnad för så många olika hästar under en helg!
Och min häst, ja, visst är han hemskt äcklig
Just idag är min bruna billig.Ah otroligt äckligt
Saknar min Fengur när jag ser en sån fin brun! Nån gång ska jag ha en brun till
UnghästarJust idag är min bruna billig.
...med koskräckUnghästar