Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade såna för många år sen på ett halvblod. Vi tvättade ryggen noga och ryktade noga. Lade ett rent skynke under vojlocken varje gång vi sadlade. Det gick bra med kökshanddukar, lätta att tvätta. kommer inte ihåg hur länge vi höll på, men det gav sig till slut. Kort sagt, rent under sadeln.
Gillar Topreiters allra bäst sitter bra på de flesta hästar ( om de inte har megasmå hovar..) och är mjuka o smidiga G-bootsen blir lite för styva och ger lätt skav tycker jag Veredus är jag ingen fan av, två gånger har "ögat" trillat av under ridning och om du inte hittar "ögat" så gäller det inte som reklamation.. o utan "ögat" så ger det inte så mycket skydd
Hon vill kanske också hålla kvar den där extra bra känslan ett tag ?...Jag har den senaste månaderna uppmärksammat ett fenomen.
Pass då jag känt att Tyra gått sådär EXTRA bra, så vill hon inte släppa bettet efter passet. Vad beror det på? Det har bara varit efter de här passen då man kliver av och typ strålar och allt funkat och man fått igenom övningen super.
För att fira fina pappa ville lillan komma ut inatt! Krás fick ett stoföl som är allt jag beställt!