Är det någon här inne som använder bombersbetten förresten?
Använder Bombers tvådelat med lock up. Har både med lösa ringar och med parerstänger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon här inne som använder bombersbetten förresten?
145?!För övrigt har hon storlek 145 i täcken
Hon är helt freaking stor, hög å lång
Ja 145145?!
Men hon ser jättefin ut! Ska bli kul att höra hur det går för er!
Liten blir stor och stor blir... enorm!
Dreitill var ju stor redan som nyfödd, och han växer så det knakar. Dessutom är ju mamma och tant Krás sååååå tråkiga. Han har varit ganska skygg, men idag kom jag nära!
Han har börjat beta, och har tänder både uppe och nere. Jag tycker han är tidig?! Han är ca 3 veckor.
Krás blir större och större, idag är hon +1 dag och imorse hade juvret vuxit en aning så jag hooooppas att hon fölar innan lördag då jag åker igen, även om jag tror hon drar över betydligt mer. Hon är fortfarande duktigt busig, och vill gärna leka i hagen. Jag hoppas busigheten inte försvinner bara för att hon blir mamma
Vilken trevlig ridbild! Så härligt att se en ryttare med framåttänkande hand, vilket väl speglar sig i Andis framåttänkande näsa, trevligt höjd rygg och ryttare i härlig balans Otroligt trevligt att se!
Hoppar rätt in med en fråga
Vad är det för hoppsadel (hoppsadlar) du har @kvandi ?
Och vad trevlig din häst ser ut
Ingen som har nåt att säga?Film från Linnea Vas-träningen igår
http://finest.se/lollokitty/2015/05/14/traning-for-linnea-vas-film/
Ridhuset är tinywiny men ge gärna era åsikter
Mäh, du kan ju inte rida för en dressyrtränare när du har Islandshäst?Vad glad jag blir, Tack! Har ju tränat min sits för dressyrtränare "hela våren" o det har gjort nytta! Den sadeln är dock lite svår för min rumpa är eg lite för stor för sitsen men det går med nöd o näppe...