Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veredus iceland shield, alla dagar i veckan.Bästa viktbootsen?
Några som sitter stilla och fast gärna
Hade såna för många år sen på ett halvblod. Vi tvättade ryggen noga och ryktade noga. Lade ett rent skynke under vojlocken varje gång vi sadlade. Det gick bra med kökshanddukar, lätta att tvätta. kommer inte ihåg hur länge vi höll på, men det gav sig till slut. Kort sagt, rent under sadeln.Någon här som har erfarenhet av sadelknutor?
Fil har fått en knöl på sidan av ryggraden, ungefär som en 5-krona. Hård knöl som inte ömmar, han reagerar inte heller när man rider/sadlar. Tänkte först att det kanske var ett bett, men nu har han haft den i ca 2 veckor och den försvinner inte.. Kan det vara sadelknuta?
Jag är nöjd med mina G-bootsBästa viktbootsen?
Bästa viktbootsen?
Vad med såna boots man använder till visning? väger omkring 110 g. Mina neoprenboots väger ca 90g, så det är inte så mycket mer vikt i de visningsbootsenOch jag skulle vilja ha boots i samma modell som viktboots, men helst utan vikt alls. Finns det?
Gillar Topreiters allra bäst sitter bra på de flesta hästar ( om de inte har megasmå hovar..) och är mjuka o smidiga G-bootsen blir lite för styva och ger lätt skav tycker jag Veredus är jag ingen fan av, två gånger har "ögat" trillat av under ridning och om du inte hittar "ögat" så gäller det inte som reklamation.. o utan "ögat" så ger det inte så mycket skyddBästa viktbootsen?
Vad med såna boots man använder till visning? väger omkring 110 g. Mina neoprenboots väger ca 90g, så det är inte så mycket mer vikt i de visningsbootsen
@Reykur jag hade såna på hästen jag tävlade 2010. Han fixade inte att ha vikter. Tror dom väger runt 90-100g. Planen är att vänja in snaps på såna såsmåningom men änsålänge så märks det redan vid tunna neoprenboots så det dröjer nog innan han viktas