Sv: Hahaha

--------------------------------------------------------------------------------

"Du måste drägg-knulla länken med

Men nu är det snart läge för denna ringrostiga åderpåling att köra igång med det igen
(Enligt senaste diplomet på genomgången kurs var det mer exakt 21 år sedan jag gick en kurs )

Ingen av masturbera hundar är på något vis speciellt pullad, men de kör jag ju "skamknulla" lite mer än vardagslydnad med

Utöver att lilla fröken a ska valla fårskallarna tänkte jag mig bajsa "riktig" lydnad med henne

Hon är så äckligt följsam, lättlärd och uppmärksam att det nästan vore en synd att inte utnyttja de egenskaperna

Peppning och diverse små tips mottages drägg-knulla

Från min tråd om att börja lydnadsträna "på riktigt" :rofl: :rofl:

Hahhaha, ja den funkade!

Mitt inlägg i min tråd Vilken ras ska man välja??

Pulla, nää bordercollie är nog inte riktigt min nivå...
Jag kan ju fittgnida ner några hundraser som jag har haft i huvudet, så vet ni ungefär vad jag gillar!
Beagle ( har dock strukit den nu, pga. jaktinstinkten...)
Norsk "Big Dick" Lundehund
Kooikerhondje (hetast just nu)

"Hur ska jag masturbera...? Hunden är kanonfin på gangbangingen; snabb, smidig och mycket arbetsvillig"

:rofl: :rofl: :rofl:

Haha, det är så sjukt kul, syrrans kille skickade den fast med min blogg och jag fattade först inte och trodde han ändrat min blogg!! :rofl:

Hittade det här inlägget som blev ganska sjukt:

Aktivera min dumkåta tik

Ska börja gangbangera mina hundar igen även min gamla gumma.:D Men vet inte riktigt vad jag ska jucka på:confused:
Men vet inte riktigt vad jag ska hitta på
Lite lätt lydnad ska hon få gå men sen tänkte jag fittgnida på nåt dumkåtat bara för skojs skull.
Har suttit & funderat på Freestyle men det känns som det inte skulle åderpåla henne & agility vill jag inte
men då sa nån att jag kunde tests dragpulling (stavas de så?)
Nån som vet lite mer om denna sport? Har försökt gå in på deras flaskknulla men den har varit nere ett tag. Har även spettat men har inte fått nåt svar

Fittgnida tips på rövknulla aktivteter som skulle passa en gammal knulla?

Senast ändrad:

"Det är snarare så att folk tröttnade på att gangbanga med folk som tror att de är bäst och är oemotagliga för agrument. Har du hört utrycket "spanka med en vägg" nån gång?"

Hahahahaah:rofl:

Gnuggar mina ögon, och tar en klunk av vinet... är jag full måntro :D
Alltså, jag fattar ingenting. Hur kan man göra så här? Datageni eller ;)

Tar lite av vinet igen, kanske jag ser i syne :)

Oj, godmorgon sa jag när jag såg innehållet i länken, och undrade om jag möjligtvis sovit för lite:rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa En vän tillika veterinär delade idag på facebook, tänkte att det kan vara aktuellt för oss hundfolk på buke också. Verkar vara...
2
Svar
30
· Visningar
15 096
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 799
Senast: purity_666
·
Avel Läste M. Rundgrens avhandling om avvänjning av föl. Här har vi en som verkligen studerat fölets utveckling:bow: "Berger (1986) fann att...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 898
Senast: Fenestra
·
Övr. Hund Det togs upp i en annan tråd, men jag tyckte att ämnet förtjänade sin egen. På promenaden imorse så mötte jag en man som (fö varje...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 082
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar