Haha vad lustigt!

Seabaz

Trådstartare
Har precis anmält mig till REINING! :rofl:

Freestyle reining då men ändå.. Har aldrig ridit reining på min häst, vi kan varken spinna, stoppa eller rena galoppombyten :angel:

Vi gör en insats för klubben och för publiken som kommer få en rolig upplevelse i alla fall, vi kommer vara sååå schnygga hästen och jag ;):D

Vad har ni varit utklädda till vid freestyle reining?

Jag har ridit det två gånger tidigare på två olika hästar, första gången var vi utklädda till jultomtar jag och hästen och red till "nu är det jul igen" i rapform... glömt vad artisten heter...

Andra gången red jag till Blue (da ba dee) och jag och hästen hade naturligtvis så mycket blått som möjligt på oss :D

Jag tänker inte avslöja vad jag ska vara i nu men det kommer garanterat bilder om allt klockar som det ska :banana:

Sv: Haha vad lustigt!

Är det den tävlingen på high chaparall?

Jo jag känner igen mej där. jag har anmällt mej och kusen (har bara hafft honom i två månader) till en täningstävling, men jag är nervös endå. Vi ska vara med i Pleasher, och jag kan inte regler eller nått..

Hur får man tag på en sån där regel-handbok är min stora fråga?!

din klubb säljer sådana men du bör kunna beställa direkt från wras också (eller?)

Pleasure är jättelätt, du rider bara runt runt i skritt, trav och galopp. Speakern brukar säga när man ska göra vad... Byt varv så lägger du en volt tillbaka.
Kommer du för nära ekipaget framför rider man om på insidan med god marginal...

Le mycket, det ska vara ett nöje (plesure) att rida :D

Tränsbett = två händer
Stångbett = enhandsfattning

Du kan även få göra stopp och rygga på spåret eller när ni står uppställda på medellinjen kommer domaren fram och ber dig rygga....

Wow...vad kul. Jag håller tummarna för er att det ska gå bra :bump:.

Kul när folk bjuder på sig själva som du gör nu, någon gång måste ju vara den första ;)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
44 308
Senast: Klara
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 755
Senast: Hedinn
·
Tjatter Äntligen är det dags igen! I stora skaror beger sig människor till Gärdet för att ta del av en tradition som väckts till liv...
68 69 70
Svar
1 395
· Visningar
59 098
Senast: cirkus
·
K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 936
Senast: emlem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka