Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför i all fridens namn ska du ha 5 band? Speciellt så breda?Ska bygga ny hage och funderar över stolpstorleken räcker 7 cm stolpar? Det blir 5 band och isolatorer på varje stolpe. Banden blir nog 20-40 mm. Funderar även över hörnen hur tjocka stolpar behövs där?
För att jag vill ha hästen på insidan av staketet, små djur, och stora.Varför i all fridens namn ska du ha 5 band? Speciellt så breda?
nä små hästar och stora tillsammansHar du getter alltså?
Angående dimensionen på stolparna beror det lite på om du ska slå ner dem för hand el ej. Jag har både 7 och 8 cm och de är stor skillnad att jobba med.Ska bygga ny hage och funderar över stolpstorleken räcker 7 cm stolpar? Det blir 5 band och isolatorer på varje stolpe. Banden blir nog 20-40 mm. Funderar även över hörnen hur tjocka stolpar behövs där?
Skulle hellre ha minst 8 cm faktiskt. Slår ner dom med hjullastare eller traktor men där jag ska köpa finns bara 7.Angående dimensionen på stolparna beror det lite på om du ska slå ner dem för hand el ej. Jag har både 7 och 8 cm och de är stor skillnad att jobba med.