Häftmassa

DarkInNight

Trådstartare
Hur får man bort eländet utan att bli knäpp? 😫
DSC_3962.webp
 
Jag har haft ett par skyltar på en garderobsdörr som satt med häftmassa. De satt uppe i åtminstone ett par år. Skrapade försiktigt med en skrapa och såg till att inte smeta ut eländet mer. Det allra sista gnuggade jag nog och sen ljummet vatten med diskmedel eller nåt.. Men först och främst skulle jag lirka bort så mycket som möjligt, det är lätt att smeta ut det överallt typ och då är det lockande att bara tända på nåt..

Häftmassa är ett jäkla aber när en inte vill ha det kvar... :arghh:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 217
Senast: LinnK
·
IT & mobiler Äntligen har vi en fungerande router igen och jag fick igår igång chromecasten utan problem. Funkade klockrent för både mig och sambon...
Svar
10
· Visningar
448
Senast: Kristall10
·
Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
877
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag ska ha visning av lägenheten imorgon och upptäckte nyss en intorkad, lös, hundskit på parketten. 😳 Jag har jobbat kvällar och har...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp