Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooh ... jag har under flera år velat åka på Olles kurser, men tyvärr ligger det lite för långt från mig. Är i alla fall ofta på hans hemsida o plockar lite tips här o där som kan användas i vardagsarbetet med hästarna. Tycker han har en sund inställning till hantering o ridningFörsöker använda NH ledarskap i hanteringen av mina hästar. Var på en helt toppen introduktionskurs i ledarskap/hästahantering hos O. W i skogen utanför Möklinta för ett par veckor sedan och kommer att åka på fortsättningskurserna.
vad jag nu klurat fram är att hon inte alls är van att gå själv utan är väldigt bunden till andra hästar..
Hade börjat fundera på om du också hade åkt "down under",Eldfuxen![]()
Vart och när ska detta evenemang hållas? Lär inte ta med mitt lilla ök men man skulle ju kunna komma utan bara för att titta på alla andras./L
Upptäckte i morse att Hannie har en vass liten pigg precis brevid framtänderna i nederkäken,hon har en "bulle" på andra sidan så det kommer en gadd där med. Bettet sitter ju mycket längre upp i munnen så det ligger inte emot. Vet kollade henne i munnen för ca 4 veckor sedan o han sa inget om dessa.
Känner igen båda två, men mest Anne. De "berömda" Grillbylägren var hos min mor! Vi har varit med i gänget ett tag...Meodeo: Shit vad roligt! Vilken fin bild på honom. Ovanligt att se honom med rutmönster i manen. ^^ Du menar Anne va? Eller är det Magdalena vi pratar om?